2016. június 4., szombat

Szűz Mária - ahogy még nem láttad

A magyar olvasók előtt eddig még ismeretlen képek következnek, a Szűzanya - Egyház által is elismert - szó szerinti üzeneteivel.


"Figyelj rám és vésd szívedbe szavaim! Semmi ne riasszon, semmi ne aggasszon és semmi ne szomorítsa el az arcodat s szívedet. Ne félj se betegségtől, se gondtól, se fájdalomtól. Hát nem vagyok-e én a te Anyád? Nem állsz-e az én árnyékomban, az én védelmemben? Nem én vagyok-e a lelki örömeid forrása? Nem tártam-e ki föléd eddig is védelmező palástomat? Tán nem tartalak oltalmazó karjaimban?"
(Guadalupei Szűzanya-jelenés, 1531)


Teregető Madonna 

"Azt kívánom, hogy minden nap imádkozzátok a rózsafüzért!" (1877, Gietrzwald, Lengyelország)


Japán Madonna

"Imádkozz a bűnösökért, engesztelj!" (Lourdes, 1865)




"Én vagyok a szeplőtelen fogantatás" (Párizs, 1830)




"Azok, akik szekereken járnak, mást sem tesznek, mint káromkodnak, és hiába veszik Fiam nevét. Ez a két dolog teszi Fiam kezét oly súlyossá." (La Salette, 1846)



"Azért jöttem, hogy enyhítsem a szenvedést" (1933, Banneux)


Margaret Tannant

"Ne félj, itt vagyok!" (1876, Pellevoisin)

1935




További cikkek:











Az oldalon megjelenő hirdetésekből befolyó, - kattintások után - járó összeget  a Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára ajánljuk fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kukkants be egy apácazárdába! Több száz éve senki sem látta, mi van belül

Olyan dolgot osztunk meg veletek, ami Magyarországon eddig még sosem volt látható. Az alábbiakban több olyan videót közlünk, mely megal...

Népszerű bejegyzések