2016. november 3., csütörtök

Ilyen Padre Pio-szobrot még nem láttál!


Timothy Schmalz kanadai művész Feloldozlak című szobra igazán egyedülálló. Az interaktív szobor a csodálatos gyóntató hírében álló szentet, Pio atyát ábrázolja.

Timothy így mesél a különleges élményről:

”Egész idő alatt, mialatt a szobrot készítettem, különös dolgot éreztem. Végig az életem során elkövetett bűnökre kellett gondolnom. Olyanok voltak, mint az ismétlődő filmkockák. Aztán az országomban elkövetett legrosszabb bűnök jutottak eszembe: szörnyű gyilkosságok, melyeket a TV-ben láttam.  Napokig nem tudtam elűzni ezeket a rettenetes gondolatokat. Aztán arra gondoltam, Pio atya főleg a gyóntatásról ismert szent, akit végül a gyónás és gyóntatás védőszentjévé is avattak. Hogy mi történt, míg a szobrot készítettem? Egy hosszú gyónás. Sok imádság után végül megkönnyebbültem. A rémes képek helyére a béke költözött."

A művész másik érdekes szobra az interaktív Utolsó vacsora, melyet a világ több templomkertjébe is kihelyeztek:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kukkants be egy apácazárdába! Több száz éve senki sem látta, mi van belül

Olyan dolgot osztunk meg veletek, ami Magyarországon eddig még sosem volt látható. Az alábbiakban több olyan videót közlünk, mely megal...

Népszerű bejegyzések