2017. március 20., hétfő

Böjte Csaba a papságról

"Mert aki meg akarja menteni életét, elveszíti azt. De aki értem és az evangéliumért elveszíti életét, megmenti azt." Mk.8
Nekem soha nem lesz gyermekem? Beleszek zárva, és nem barangolhatom be Isten alkotta szép világát? Ez a két félelem járta át a szívemet mielőtt a teológiára mentem volna. Aztán rászántam magam a halálugrásra, Istenben bízó lélekkel elengedtem a trapézt, az addigi belakott életemet, és nekirugaszkodtam a felvételinek, jelentkeztem a papságra, bukfencet vetve repültem a semmiben és Isten két erős karjával elkapott, hogy még magasabbra repítsen!
Istennek hála ma több mint 5000 gyermeket érzek a magaménak, befogadtam őket és nagyképűség nélkül mondhatom, hogy teljesértékű atyai szeretettel szeretem őket! Úgy érzem, hogy ők is elfogadnak, szeretnek engem és a nagycsaládjukat! Az utazás nem volt papi életemben cél, mindig csak is oda mentem, ahol dolgom volt, de a gyermekeimért bejártam Erdély szinte minden falvát, városát, és ugyancsak az ők érdekükbe a nagyvilágot is körbejártam!!

Bátran állíthatom, hogy Isten nem viccel, Teremtőnket nagyvonalúságban, ajándékozó szeretettben nem lehet felülmúlni! Hiszem, hogy ha valamit nagylelkűen neki adunk, azt Ő végtelen jóságával százszorosan adja vissza nekünk!! Merjünk elveszíteni életünket Jézus Krisztusért!!
Hála Uram mindenért! Gyermeki szeretettel, Csaba t.
Kép: hét az 5000-ből



Jézus egy alkalommal magához hívta a népet és tanítványait, majd így szólt hozzájuk: „Ha valaki utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye föl keresztjét, és kövessen engem! Mert aki meg akarja menteni életét, elveszíti azt. De aki értem és az evangéliumért elveszíti életét, megmenti azt. Mit használ az embernek, ha az egész világot megnyeri is, de a lelkének kárát vallja? Mit is adhat az ember cserébe a lelkéért? Aki e hűtlen és bűnös nemzedék előtt szégyell engem és tanításomat, azt az Emberfia is szégyellni fogja, amikor majd eljön Atyja dicsőségében a szent angyalokkal.” Aztán még hozzáfűzte: „Bizony mondom nektek, a jelenlévők közül néhányan nem halnak meg, amíg meg nem látják Isten hatalomban eljövő országát.”
Mk 8,34 – 9,1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Kukkants be egy apácazárdába! Több száz éve senki sem látta, mi van belül

Olyan dolgot osztunk meg veletek, ami Magyarországon eddig még sosem volt látható. Az alábbiakban több olyan videót közlünk, mely megal...

Népszerű bejegyzések